اسکرچ
اسفند 20, 1402
لیبل اموال
اسفند 20, 1402
اسکرچ
اسفند 20, 1402
لیبل اموال
اسفند 20, 1402

  • امکان چاپ رنگی و سریال : دارد
  • امکان سلفون کشی : ندارد
  • امکان چاپ بارکد : دارد

توضیح مختر

این لیبل به رنگ سفید مات میباشد و چسبندگی بالایی دارد. مقاومت فیزیکی بسیار کمی داشته و بعد از چسباندن بسیارشکننده میشود. در صورت جداسازی آن از سطح کار بصورت تکه های کوچک میشکند و خرد میشود.
1کاربرد لیبل گچی :
از این لیبل به دلیل حساسیت امنیتی بالا بر روی قطعات کوچک و حساس که نباید مورد دستکاری قرار بگیرند استفاده میشود. در زیر به بخشی از آنها اشاره میکنیم:پلمپ پیچ های موبایلپلمپ پیچ های قطعات کامپیوتر و الکترونیکیلیبل گارانتی قطعات ریز و کوچکلیبل گارانتی رم موبایلبرچسب ضمانت قطعات الکترونیکی حساسلیبل گارانتی باطری موبایللیبل پلمپ کمکی نامه های خیلی محرمانهو ...البته بعضی از شرکتها به خاطر خرد شوندگی بالای این برچسب از آن جهت گارانتی قطعاتشاناستفاده میکنند.


    • مقاوت در شرایط محیط100%
    • کیفیت چاپ 100%
    • کیفیت چسب 100%
Capture
نحوه سفارش
با توجه به نیاز مشتری تمام سفارشات به صورت غیر حضوری از طریق سایت ( در فرمهای سفارش و محصولات ) و همچنین به صورت تلفنی ، واتس آپ یا تلگرام دریافت میگردد بدون هیچ هزینه ای
نحوه تحویل سفارش
با توجه به ظرفیت بالای ماشین آلات و نیروی متخصص انسانی سفارشات در سریع ترین زمان ممکن تحویل میگردد.همچنین ارسال سفارش از طریق پیک موتوری ، پست یا تیپاکس انجام میگردد.
ماشین آلات
در مجموعه چاپ سیماب از ماشین آلات مختلفی استفاده میشود. شامل دستگاه های چاپ اکوسالونت و یووی ژاپنی ، پرینتر های دیجیتال کونیکا ، پرینتر های حرارتی ریبونی ، انواع لمینیتور یا سلفون کش ، کاتر پلاتر های دقیق ژاپنی ، دستگاه های دقیق چاپ سیلک ، دستگاه های مدرن چاپ رول و ... که با تنوع بالا هر نوع سفارش را در هر سایز و متریالی امکان پذیر میسازد.
متریال سفارش
ما تلاش کرده ایم از بهترین متریال با توجه به نیاز مشتری استفاده کنیم . از مواد مصرفی مثل مرکب و... یا متریال برچسب و... کیفیت اولین و آخرین تفکر ما برای شماست .
طراحی
با توجه به سفارش غیر حضوری میتوانید فایل های چاپی خودتان را برای ما ارسال نمایید و در صورت نداشتن طرح مورد نظر واحد طراحی ما بدون هزینه کار شما را طراحی و اجرا میکنن وتا تایید شما هرگونه ویرایشی را انجام میدهند تا رضایت شما جلب گردد.
کنترل کیفیت
از زمان سفارش گیری تا تحویل محصول نهایی در تمامی مراحل ( ارسال فایل ، طراحی ، چاپ و پس از چاپ ) سفارش شما زیر نظر پرسنل کاربلد ما قراردارد تا کارها بدون ایراد تولید و تحویل شما مشتری عزیز قرا گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo