بحران گرانی کاغذ
شهریور 27, 1391
اگر فوتبال نبودفردوسی پور چه کاره می شد؟
شهریور 27, 1391
بحران گرانی کاغذ
شهریور 27, 1391
اگر فوتبال نبودفردوسی پور چه کاره می شد؟
شهریور 27, 1391

نمایشگاه بزرگ کتاب

logo

ششمین نمایش گاه بزرگ کتاب زنجان آغاز به کار کرد
زنجان – خبرگزاری مهر: ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان با حضور ۳۵۰ ناشر برجسته کشور در محل نمایش گاه های بین المللی کاسپین زنجان آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان گفت: در این نمایشگاه ۳۵۰ ناشر برجسته کشوری حضور دارند.

  • علی سهندی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب در مرحله اول تجمع انسان هاست نه کتابها، افزود: کتاب یکی از موهبت های الهی خداوند است که به انسان ها هدیه داده است.
  • وی با اشاره به اینکه نمایش گاه بزرگ  استان از ۲۷ شهریور تا دوم سال جاری در محل دائمی نمایش گاه های بین المللی کاسپین برپا می شود، یادآور شد: در این نمایشگاه ناشران کشور در ۳۰۰ غرفه ۴۰ هزار عنوان کتاب به علاقمندان ارائه می کنند.
  • سهندی با بیان اینکه همه کتابهای ارائه شده در نمایش گاه با ۴۰ درصد تخفیف به علاقمندان عرضه می شود افزود: با توجه به تخفیف ویژه در این نمایش گاه هیچ بن کتابی ارائه نمی شود.
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از دایر بودن چهار غرفه فروش آثار هنری هنرمندان استان زنجان در محل نمایشگاه بزرگ  خبر داد و گفت: این اقدام در راستای حمایت از هنرمندان استان صورت گرفته است.
  • سهندی افزود: ساعات کار نمایشگاه بزرگ  استان زنجان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر و همچنین از ۱۶ عصر تا ۲۱ شب است.
  • امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع “خبرگزاری مهر” مجاز است.
اینستاگرام ما

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo